1 september 2013

Het aftellen is begonnen....

De laatste dingen bij elkaar zoeken...een paar boeken om voor te lezen, mijn blokfluit en mijn muziekboek en alles wat ik dit weekend nog gemaakt en verzameld heb.

De klas is klaar, de planten staan voor de ramen en het bord is versierd met welkomstballonnen.
Broodtrommel staat klaar in de koelkast en dan rest mij alleen nog een nachtrust om morgen mijn eigen groep met 24 kinderen welkom te heten.

De twijfel is er, de zenuwen beginnen langzaam te komen en ik heb vandaag wel 1000x gecheckt of ik mijn spullen in orde heb, het programma voor morgen wel goed in elkaar zit en of ik echt niets vergeten ben. Maar nee, alles zit in mijn tas en de dag van morgen kan ik (op papier) dromen....

Morgen is het zover, mijn eigen groep.....deze juf is er helemaal klaar voor!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten