15 oktober 2011

We zijn over....

Na 3 verhuisdagen is de oude school helemaal leeg en zijn de lokalen in het nieuwe gebouw ingericht.
Woensdag om half 8 waren de verhuizers al bezig om klassen leeg te trekken: alles wat voorzien was van een stikker ging de verhuiswagen in...klein detail was nog wel dat de kinderen woensdagochtend nog gewoon les hadden dus werd er om de leerlingen heen verhuisd.
Toen ik rond half 12 op school kwam waren de meeste lokalen al helemaal leeg en kon ik nog snel de laatste dingen samen met een kleuter stikkeren en toen gauw naar de nieuwe school.

Toen ik donderdag op school kwam stond de ingang blank...iets met de toiletten en het water...erg jammer van de mooie nieuwe vloer en de kasten.
Verder stond deze dag in het teken van uitpakken - schuiven - nog meer schuiven - magazijn inrichten - opnieuw schuiven en kasten inrichten.
Hoewel het vrijdag mijn vrije dag was ben ik toch mijn collega's gaan helpen en ik heb me met veel plezier gestort op het verf-werk. De kleutergroepen worden ingericht in het thema 'Holland' met veel rood, wit en blauw (passend bij de kleuren van de school). Dus het rozige bankje voor de huishoek is nu knalrood en het laatje is blauw, het gele sleutelkastje is blauw met rode laatjes en het gele blokkentafeltje is ook blauw geworden. Het krukje is ook blauw en de juf gaat er met een servet een delfts-blauw bovenkantje op maken.
Deze week komen de digiborden en ga ik nog eventjes terug om al het blauwe spul nog van een laatste likje verf te voorzien.
Samen met de aanwezige collega's hebben we het nieuwe schoolgebouw 'ingedronken' met bubbels...

met dank aan mijn collega voor deze foto

Maandag de 24e gaan we feestelijk open...nu eerst genieten van een welverdiende herfstvakantie...
en de foto's die volgen heel erg gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten